30 yasimdan once anne olmak istedim. Enerjim yuksekken, sagligim yerindeyken, hala arkadas olma sansimiz varken. 30. yas gunumden 2 ay once seni kucagima aldim. Hayatimda asla pisman olmayacagim en onemli kararim bu sanirim.
Simdi severek yapacagim bir isim olsun istiyorum. 20'li yaslarimdayken ayaklari yere biraz daha saglam basan biri olsaydim, belki simdi sevdigi isi yapan sansli azinliktan olabilirdim. Ama gec de olsa ugrasiyorum bebegim. Biliyorum ki yalnizca genc bir anne olmak yetmez sana hakettigin gelecegi saglayabilmem icin...mutlu ve basarili bir insan olmak lazim.Bir sonraki yas araligina gelmeden bu hedefe ulasicam soz veriyorum.
Simdi severek yapacagim bir isim olsun istiyorum. 20'li yaslarimdayken ayaklari yere biraz daha saglam basan biri olsaydim, belki simdi sevdigi isi yapan sansli azinliktan olabilirdim.
ReplyDeleteözlem:)
Olucak olucak. Daha genciz(sayilabiliriz.gibi)Biraz sabir(bundan bende fazla yok), biraz daha caba( ara gazi sart)...bi de ne istedigini bilmek lazim (ne istemedigimi daha iyi biliyorum. yetmiyor. kafayi toplamak sart!)
ReplyDelete