Friday, 2 December 2011

hasret

gurbette olmak boyle birsey iste bebegim...keske dostlarim yanimda olsa...annem yanimda olsa simdi...

2 comments:

  1. gurbette olmak çok zor. kısa süreli deneyimlediğim bişey. içinde bulunduğun koşullar mükemmel de olsa, an geliyor hiç birşey mutlu etmiyor insanı. lanet olsun medeniyetine de, teknolojisine de vs. diyorsun... böyle durumlarda beni mutlu eden şeylerden biri, bir Türk restoranına gidip, ince belli bardakta çay içmek olurdu. o bir bardak çay, televizyonda açık aptal bir türk dizisi ve duyduğum türkçe muhabbetler eşliğinde, bana ilaç gibi gelirdi. biraz iyi hissederdim, toparlardım, kaldığım yerden devam edebilirdim.
    hayatın bizi aşağı çektiği dönemler oluyor, bu da senin için onlardan biri sanırım, bunun sonrasında hep güzel günler gelir ama, onu da hatırlatayım istedim...

    ReplyDelete