Saturday, 14 January 2012

Life in boxes

Esyalarimizi topluyoruz. Tatil sonunda otel odasini bosaltmak gibi, sadece biraz daha cok sey var toplanacak( baya cok!). Duygusal bag hissetmiyorum bu eve karsi. Kiralik evlerin kaderi bu sonucta.

Bize gelince, sahip olduklarimiz artiyor gunden gune bu cok acik.

Babanla ilk evlendigimizde bir yatak odasi ve bir salonu olan bir apartman dairesine yerlesmistik.Bir iki parca esyamiz vardi sadece. Bir sure sonra ayni sitede 2+1 bir daireye tasindik. Ikea'ya gide gele doldurduk evimizi. Sen dogmadan kisa sure once de 3 yatak odasi, bir salon, su anda depo olarak kullandigimiz bir garaji olan bu eve tasindik. Simdiki istikametimiz ise 4 yatak odasi, salonu ve yine garaji olan bir ev. Her gittigimiz yeri dolduruyor hatta tasiriyoruz. Sonumuz ne olacak bebegim, hi?

No comments:

Post a Comment