This blog is mainly for my gorgeous girls Isabelle and Amelie. It is an online scrapbook. Just a fraction of all the little things piling up in mummy's little head, while they are busy growing up. But, whoever you are, you are all welcome to read. I will be happy to share.I often write in Turkish though. Hoping that one day they'll be able to read in Turkish!
Sunday, 8 July 2012
NOT FAIR!!!
Kizlarla bir sabah erkenden Londra'ya kacacagimiz, Vinopolis'te yemek ve sarap tatma dersinin ardindan dunyanin dort bir yanindan gelmis saraplari tadacagimiz,o cakirkeyif kafalarimizla salsa klubune gidip salsa dersine katildiktan sonra elimizde buz gibi margaritalarla gece boyunca dans edecegimiz, aylar oncesinden planladigimiz, heyecanla bekledigimiz, herseyin parasini cok onceden odedigin o gun gelip cattiginda.... HAMILE olacagin hic aklina gelmemisti degil mi MERIC???
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ah ah bizim de arkadaşlarla çıkacağımız bi tour de la grande vardı bi zamanlar, araba kiralayıp avrupa'yı gezmece. Excel'de yaptığımız maliyet tablosunu bile hala saklıyorum.
ReplyDeletehamilelik cezalı gibi bütün oyunların dışında kalmak demektir. nokta.
inat ettim oyunun disinda kalmadim fekat pek bi tat da alamadim :(
ReplyDelete