This blog is mainly for my gorgeous girls Isabelle and Amelie. It is an online scrapbook. Just a fraction of all the little things piling up in mummy's little head, while they are busy growing up.
But, whoever you are, you are all welcome to read. I will be happy to share.I often write in Turkish though. Hoping that one day they'll be able to read in Turkish!
Friday, 15 February 2013
ve karsinizdaa cilgin profesor!
Anaokulunda herkes kendine kartondan gozluk yaparken bizimki kardesime yapicam demis:)
Çok tatlı olmuş. Profesör gibi de ciddi bakmış. Yalnız bu bebişin cidden böyle görmüş geçirmiş ağır bi duruşu var. Gülüyosunuz ama ben önceki hayatımda gerçekten bi profesördüm der gibi:)
Hamilelik olayı hala tam olarak gündemime giremedi. İş güç koşturmaca peşinde bebişi unutuyorum. Beslenmeye dikkat etmiyorum, vitamin haplarını düzenli almıyorum. Bi laubaliliktir gidiyor bende. 23. haftadayım. Kontrollerde işler yolunda gidiyor gibi gözüküyor. Umarım sağ salim kucağıma alabilirim ufaklığı... Hem bi gevşeklik, hem bi tırsma, karışık bi ruh hali içindeyim denebilir:)
Uyku problemi can sıkıcı olsa da o mis kokulu minicik bebişin kucağında olması herşeye değer bence. Kendine çok iyi bak.
süpeeer! :)
ReplyDeleteCok komik di mi:)Bu yavruslar olmasaydi neye gulucektim ben acaba? :)
ReplyDeleteNasilsin bu arada? Kac aylik/haftalik oldu?
Çok tatlı olmuş. Profesör gibi de ciddi bakmış. Yalnız bu bebişin cidden böyle görmüş geçirmiş ağır bi duruşu var. Gülüyosunuz ama ben önceki hayatımda gerçekten bi profesördüm der gibi:)
ReplyDeleteHamilelik olayı hala tam olarak gündemime giremedi. İş güç koşturmaca peşinde bebişi unutuyorum. Beslenmeye dikkat etmiyorum, vitamin haplarını düzenli almıyorum. Bi laubaliliktir gidiyor bende. 23. haftadayım. Kontrollerde işler yolunda gidiyor gibi gözüküyor. Umarım sağ salim kucağıma alabilirim ufaklığı... Hem bi gevşeklik, hem bi tırsma, karışık bi ruh hali içindeyim denebilir:)
Uyku problemi can sıkıcı olsa da o mis kokulu minicik bebişin kucağında olması herşeye değer bence. Kendine çok iyi bak.
Sevgiler.