Friday, 15 February 2013

ve karsinizdaa cilgin profesor!

Anaokulunda herkes kendine kartondan gozluk yaparken bizimki kardesime yapicam demis:)

3 comments:

  1. Cok komik di mi:)Bu yavruslar olmasaydi neye gulucektim ben acaba? :)

    Nasilsin bu arada? Kac aylik/haftalik oldu?

    ReplyDelete
  2. Çok tatlı olmuş. Profesör gibi de ciddi bakmış. Yalnız bu bebişin cidden böyle görmüş geçirmiş ağır bi duruşu var. Gülüyosunuz ama ben önceki hayatımda gerçekten bi profesördüm der gibi:)

    Hamilelik olayı hala tam olarak gündemime giremedi. İş güç koşturmaca peşinde bebişi unutuyorum. Beslenmeye dikkat etmiyorum, vitamin haplarını düzenli almıyorum. Bi laubaliliktir gidiyor bende. 23. haftadayım. Kontrollerde işler yolunda gidiyor gibi gözüküyor. Umarım sağ salim kucağıma alabilirim ufaklığı... Hem bi gevşeklik, hem bi tırsma, karışık bi ruh hali içindeyim denebilir:)

    Uyku problemi can sıkıcı olsa da o mis kokulu minicik bebişin kucağında olması herşeye değer bence. Kendine çok iyi bak.

    Sevgiler.

    ReplyDelete