Gurbetteyken insan bircok seyi ozluyor dogal olarak. Ben en cok simit yemeyi ozluyorum. Kahvaltida simit-cay-krem peynir uclusu, hele bir de bogaza karsi olursa... gerci bogaza karsi bok yesen de olur. Tamam, ozlediklerim listesinde bir numara, ( aile ve arkadaslardan sonra) bogaz. Iki numara simitli kahvalti diyelim. Kac kere evde kendim yapmayi denedim ama yok olmuyor ayni tadi yakalayamiyorum.
Bunu bilen annem her geliste bana 10-15 tane simit getirir. Sokak simiti olucak ama. Ben de atarim dondurucuya, sonra sabahlarimi senlendiririm bazi bazi.
Bu sabah simitime bir talip daha cikti! Benim minnosumun kaninda varmis meger. Gorur gormez yavsadi simitime. Simitimi kendi yavruma ellerim titreyerek verdigim icin muhtemelen cehennemde yerim ayrildi su sabah itibariyle:) Ama hakli nedenlerim var! Annem gideli 3 hafta oluyor.Getirdigi simitlerden sadece 2 tane kalmis! Benim Turkiye'ye ne zaman gidecegim belli degil. Ayrica annem o simitleri getirirken de, ben onlari hizla mideye indirirken de sen hesapta yoktun.
Yillar once bir gun ucakta yanimda oturan adam, Londra'ya simit dunyasi acmaya gidiyorum demisti. Nasil olmus bilmiyorum ama burda tutmamis o is galiba. Gidiyorum Londra'ya heryer donerci dolu bir tane simit dunyasi yok:(
No comments:
Post a Comment