This blog is mainly for my gorgeous girls Isabelle and Amelie. It is an online scrapbook. Just a fraction of all the little things piling up in mummy's little head, while they are busy growing up. But, whoever you are, you are all welcome to read. I will be happy to share.I often write in Turkish though. Hoping that one day they'll be able to read in Turkish!
Monday, 27 August 2012
house to home ?
Almak istedigimiz evin sahibinden yarin cevap gelicek. Cok heyecanliyiz. Az once karar verdik ki bu evi gercekten istiyoruz.Yani yarin teklifimizi geri cevirirlerse pazarligin durumuna gore donumuza kadar vermek zorunda kalabiliriz. korkuyorum. ama guzel bir korku bu........
Biz ne zaman buyuduk bu kadar yahu? Yuklu bir morgage'in altina imza atmalar, iki cocuklu bir aile olmalar falan!!!
Evin icinin restore edilmesi gerekiyor. Ama paramiz kalmiycagi icin buyuk ihtimalle uzun sure yapamiycaz istedigimiz degisiklikleri:( Su hayatta hazira konmak kismet olmadi zaten hic:) Ne biliyim bi piyango ciksa falan... Ama eger oyle olsaydi siz buyudugunuzde nasil nutuk aticaktik size? Bak cocuum babanla ben bu evi disimizi tirnagimiza takarak yaptik:) Biz bu evi aldigimizda yil 2012... mutfak ve yemek odasi dot kadarcikti, alt katta tuvalet bile yoktu, duvarlarda iirenc bi duvar kagidi, yerlerde fistik yesili halilar doseliydi:) Fekat babaciginiz ve ben evin potansiyelini gorduk ve iste uzun yillar icinde bu muhtesem saray yavrusunu yarattik sizler icin:)
.........................................................................................................................Yil 2004, aylardan Eylul, Istanbul'un islek caddelerinden birinde bir teras katinda 1+1 bir apartman dairesinde yasiyorum. Aslinda pek orda da yasamiyorum. Yogun calisma ve eglence hayatindan arta kalan birkac saati iste bu dairede uyuyarak geciriyorum, bazen onu bile yapmiyorum. Sik sik is seyahatine cikiyorum, dunyayi geziyorum, isimi iyi yapmaya calisiyorum, kirami ve faturalarimi odemekten baska da pek bir sorumlulugum yok. Varsa yoksa eglence, yeme icme, gezme, alisveris. Birak evliligi, erkek arkadas kavrami bile bana cok uzak o siralar. Oyle bir afralar bir tafralar:) Derken iste muson yagmurlarinin islattigi bir Shanghai aksaminda babanla tanisiyorum. O an ben farkinda olmadan baslayan degisim eski umursamaz beni azar azar yokedip, su an kocasiyla birlikte yemek pisirip yemis, mutfagi toplamis, kizlarini uykuya yatirmis, simdi de ayaklarini uzatmis, bes bucuk aylik hamile gobeginin uzerinden laptopun tuslarina erismeye calisan bu kadini ve bu sirada yaninda gomleklerini utuleyen mulayim kocasini yaratti:)) ikisinin de umursayacak cok seyi var artik. Olmasi gereken de bu zaten. Buyuyoruz. Birlikte.
m xxx
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Ev muhabbetlerini okuyunca Kurt Tuscholsky'nin 'Ideal' şiiri geldi aklıma:
ReplyDelete"Eine Villa im Grünen mit großer Terrasse,
vorn die Ostsee, hinten die Friedrichstraße*;
mit schöner Aussicht, ländlich-mondän,
vom Badezimmer ist die Zugspitze zu sehn -
aber abends zum Kino hast dus nicht weit."
'Ideal' bir gün hepimize, bu ev de en kısa sürede en uygun fiyata size nasip olur inşallah diyerek hayırlı Cumalar diliyorum:)
Saygılar
*Berlin'in en popüler caddesi
Ben Almanca bilmesem de danke schön demek istiyorum. Nick e tercume ettirdim siiri.
ReplyDeleteEv bize nasip olacak gibi duruyor simdiliK. KISMET tabi:)