Friday, 22 July 2011

Ooops!

Arabamla uc tekerlekli bisikletini ezdigim icin cok ozur dilerim birtanem:( Sana daha guzelini alicaz soz! Onu da garajin onune park etme olur mu?

No comments:

Post a Comment